פרשת 242 • המשטרה עצרה הבוקר עוד ארבעה בכירים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פרשת 242 • המשטרה עצרה הבוקר עוד ארבעה בכירים
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) עצרה המשטרה עוד ארבעה חשודים נוספים בפרשת 242 שבה מעורבים לכאורה בכירים בישראל ביתנו.

    חלק מהארבעה שנעצרו הבוקר לחקירה נושאים תפקידים בשירות הציבורי כיום או בעבר. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם של מקצת החשודים.

    מדוברות המשטרה נמסר כי "בחודשים האחרונים מנהלת יחידת להב 433 יאח״ה את השלב הגלוי בחקירה מקיפה המכונה פרשה 242, במסגרתה נחקרים חשדות לקיומה של שיטת פעולה מאורגנת, לפיה בכירים בשירות הציבורי בעבר ובהווה העבירו במסגרת תפקידם הציבורי, סכומי כסף ניכרים מהקופה הציבורית לגופים מתוקצבים ולרשויות שונות שלא כדין, וזאת בתמורה למתן טובות הנאה שונות לחשודים ולמקורביהם, בין היתר באמצעות מינויים, תשלומים ועוד".

    "במסגרת שלב נוסף בחקירת הפרשה והודות להתפתחויות שהושגו על ידי היחידה בחקירה הגלויה, החושפות חשד למסכת עובדתית נוספת של העברות תקציבים וכספים קואליציוניים לגופים ציבוריים ואחרים בתמורה לשוחד, עצרה הבוקר יחידת להב 433 יאח״ה ארבעה חשודים לחקירה, חלקם נעצרו/נחקרו בשלב הראשון של הפרשה וכעת נחקרים בגין חשדות נוספים שהתבססו כנגדם וכן עיכבה לחקירה מעורבים נוספים. כמו כן ערכה היחידה הבוקר חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ותפסה מסמכים ונכסים/חשבונות לצורך בקשת חילוט".

    כמו"כ הזהירו בדוברות המשטרה כי "להזכירכם, בימ״ש השלום בראשל״צ אסר לפרסום כל פרט שיש בו כדי לחשוף זהות עדים מסויימים בפרשה ומי מבני משפחתם לרבות שם, תמונה, משלח יד, מקום מגורים, מעורבותם בפרשה, כל פרט בנוגע להסכם עמם ותנאיו (למעט עד ספציפי שפרטיו הותרו לפרסום)".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איווט ליברמן, עוד מעט מגיעים אליך. שוב יום אחד קודם!